101-1001 kihívás #31 Befejezni a 'Let me go' blogomat #44 Kérni egy kritikát a 'Let me go' blogomhoz

19:05:00

 Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy egészen jól haladok a 101-1001 kihívásommal, s bár itt rendesen húzogatom le a már teljesített célokat, posztok ritkán születnek. Most ebben a bejegyzésben két befejezett célról fogok mesélni egy kicsit.




 Kicsivel ez után a blog után indítottam el az első történetes blogomat, aminek a Let me go címet adtam. Egy fiatal lányról szólt, akivel mindenféle dolog történik és menekülnie kell. Írogattam is a részeket kitartóan egy darabig. Aztán elszállt az ihlet... És hónapokig nem is jött. Próbálkoztam én, higgyétek el! Nem egyszer ültem le a laptopom elé folytatni a történetet, de soha nem sikerült úgy felkapnom a sztori szálát, hogy tényleg elégedett lettem volna a végeredménnyel. Így a blog csak állt az éterben. Egy újabb félbehagyott történet lett a néhány rendszeres olvasó legnagyobb sajnálatára. Meg persze az enyémre.

 Aztán körülbelül egy hónapja úgy döntöttem, hogy törlöm a félbehagyott blogot. Arra jutottam, hogy nincs kedvem folytatni, ráadásul kismillió hasonló történet kering az interneten. Nem azt mondom, hogy sablon volt, de ma már elég nehéz olyat alkotni, ami egyszer ne futott volna át valaki más agyán... Úgy voltam vele, hogy majd folytatom a gépemen, ha úgy érzem van ihlet és, ha kész teljesen akkor megmutatom a nagyközönségnek. Így végül is nem is kértem rá kritikát. Majd vagy a gépemen lévő dolgokra kérek, vagy, ha kész van akkor tudom le azt is. Nem éreztem úgy, hogy ezt van értelme kritizálni vagy dicsérni, mivel tudtam mik a hibái és a jó tulajdonságai. 
Egy percig se bánom ezt a döntést!! Tudom, hogy bármikor leülhetek és elővehetem és így nem érzem kényszeresnek se ha hozzányúlok, hanem tudom, most azért vagyok ott mert ezt szeretném!

UPDATE: ENNEK a bejegyzésnek a végén találtok egy-két dolgot erre vonatkozóan.


                                                                                                                                                xx,  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe