101-1001 kihívás #37 Szerezni minimum egy barátot az új suliban

16:32:00

Hi Sweeties!  

Folyamatosan frissítem a kihívásom elemeit, és örömmel konstatáltam, hogy egészen jól haladok. Az alábbiakban a 37-es szám alatt feltüntetett célom teljesítéséről olvashattok.


Az egész a gólyatáborban kezdődött. Oda fele menet főleg A-sokkal voltam egy fülkében, s bár ott is ismerkedtünk, beszélgettünk azok, akiket igazán barátomnak nevezek nem voltak ott.
 Első este a tábortűznél találkoztam Averyvel és onnantól kezdve mindig együtt voltunk. ♥ Bár mindig jött utánunk Réka is, de próbáltunk nem tudomást venni róla.
 Aztán az egyik étkezésnél megismerkedtem Lottival és Lénával, de igazán csak Lottival lettünk jóban. ♥ Léna nagyon aranyos és vicces, de van benne valami, ami néha kicsit bosszantó.
 Este a fürdésnél találkoztam Sarolttal és Pankával. Panka A-s, de nagyon aranyos, Sarolt meg Rebel Wilson-ra hasonlít, egyszóval hatalmas arc. Annyira aranyos volt, mert mikor hétfőn besétáltam a tornaterembe odaszökdécselt hozzám és megölelgetett... ♥
 Dorothy nekem a gólyatáborban nagyon nem volt szimpatikus. Tipikus beképzelt csajnak tűnt, akit elkényeztetnek. Sportos volt és hihetetlenül elegáns. De aztán a suliban a hajam összehozott minket. Egyszer odajött hozzám, hogy bontsam már ki valamikor és onnantól kezdve szétrobbanthatatlanok lettünk. ♥
 Olive valamikor ősz végén jött át a mi osztályunkba, de vele addig is jóban voltam. Annyira aranyos lány... Tipikusan olyan arca van, ami nem engedi meg, hogy a tulajdonosát lehessen ne szeretni. Végtelenül kedves és jószívű és nagyon figyelmes! ♥
  Ők 5-en azok, akiket a barátaimnak tudok mondani ennyi idő után. Persze a többiekkel is jóban vagyok meg fiúk is vannak az osztályban és velük is beszélek néha, illetve a suliban más osztályokban is van néhány ember, akit bírok, meg az A-ban is van, akire tudom, hogy számíthatok (Angie ♥) de ők 5-en tényleg a barátaim. Tudom, hogy ők aggódnak értem, hiányolnak, számthatok rájuk és persze ez fordítva is igaz!

xx, 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék

Subscribe