Dorothy Blog Award

21:14:00

Hi Sweeties!☺ 

Képzeljétek a napokban kaptam egy díjat Veronika Csankovától, a Blackbird blog írójától.

Itt vannak a szabályok:


     1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
     2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
     3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
     4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
     5. Válaszolj, a 12 kérdésre!
     6. Tegyél fel 12 kérdést!
     7.  Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a          visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
     8. Cseréljetek linket!
     9. Küld tovább 12 embernek a díjat!

   10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog a Blackbird-ről:

  1. A blog neve szigorú fordításban rigót jelent és nem fekete madarat. Azt akkor jelentené, ha 'balck bird' lenne. Viszont Veronika blogjának neve mégis úgy fordítandó. Ennek mögöttes tartalma van, amire ha kíváncsi vagy kukkants be hozzá!
  2. Komoly ugyanakkor könnyed a stílusa. 
  3. Ahogy Ő hatással van a blogra, úgy van hatással rá is a blog.
  4. A design nagyon egyszerű és letisztult, de ha jól olvastam változások várhatók.
  5. Inkább személyes témában mozog a blog. 
  6. Nagyon sok angol poszt is található az oldalán. 
  7. Blogját a worpress.com nevezetű oldalnál vezeti
  8. Van egy Facebook oldala is, amit itt érhettek el: Blackbird writes
  9. Kedvenc posztom tőle a Hogyan ne légy mániákus lövöldöző. Már csak a különleges angol kifejezés miatt is, amit nagyon kedvelek...
  10. Elkezdett csinálni januárban egy online kurzust. 
  11. Általában minden bejegyzéséhez mellékel néhány képet, ami szemléltetni igyekszik a leírtakat. 
  12. És végül, néhány könyvajánló is található a blogon. 
12 dolog az én blogomról:
  1. A blog neve franciául van és azt jelenti, hogy Én és az életem. 
  2. Az első poszt 2014. 06. 17-én 20:19-kor került ki. 
  3. Én is főleg személyes kategóriában írok, de van néhány egyéb témájú poszt is. 
  4. Nincs Facebook oldala a blognak.
  5. Szeretek a sablonokkal játszani. 
  6. Kétféle állandó poszt van: az egyik a kedvencek, a másik pedig a VKP.
  7. Nekem is nagyon sok mindenben segít, hogy írhatok, és engem is formál a blog. 
  8. Nagyon sok blogos csoportban benne vagyok a bloggal, és elmondható, hogy 1-2 barátom is van a "szakmában".
  9. Szeretném, ha egyszer valami nagy esemény bloggere lehetnék, és így még több emberhez eljutna a blog. 
  10. A neveket véletlen szerűen találom ki, és van, aki tudja a blogos álnevét. 
  11. Tervezek még néhány változást... de ez legyen meglepi. (az első az új design)
  12.  Én is saját tapasztalatból dolgozok. Ez nem egy mese. 
Válaszaim a 12 kérdésre:

1. Mi motivált arra, hogy blogot indíts?
Egy sorozat és az, hogy jött a nyár. Akkoriban, pedig, a nyaraim TV nézéssel és egy-két programmal telt, de főleg unatkoztam. Ez pedig jó alternatívának tűnt ennek a problémának a megszüntetésére.

2. Mióta blogolsz?
2014. 06. 17. Szóval nagyjából két éve. 

3. Mit tartasz az eddig legnagyobb sikerednek a blogoddal?
Azt, hogy nem hagytam abba, hanem még minidig csinálom és van kedvem. Meg, persze, hogy van aki értékeli a szavaimat. 

4. Miért éppen ez a blogod neve?
Valami mindig vonzott a francia nyelvben. Számomra az eleganciát testesíti meg. Azt pedig, hogy miért pont ez a négy szó? Nem tudom. Ez jutott eszembe. Néha gondolkodok is, hogy váltok, de az biztosan nem mostanában lesz.

5. A blogod mellett mi a legnagyobb szenvedélyed? Mesélj róla!
Mostanában újra dúl a love köztem és az éneklés között szóval egyértelműen az. Illetve minden, ami zene. De sok mindent szeretnék kipróbálni és, ha valami bejön nagy valószínűséggel az is a szenvedélyemmé fog válni. De az írás-éneklés visz mindent. 

6. Van olyan személy, aki nagy hatással volt rád? Ha igen, ki?
Attól függ miben? Mert ha az írásban akkor nem igazán. Persze egy-egy jó könyv írója néha elgondolkoztat vagy valami. De nincs példaképem ilyen téren. Éneklés terén van néhány ember, főleg hazai énekesek között, de őt sem mondanám példaképnek. Inkább inspiráció. Meg van egy-két ember, akik úgy az életben inspirálnak, de itt sem a Hollywoodi celebekre kell gondolni. A legtöbbjük már nem is él. 

7. Milyen gyakran posztolsz?
Igyekszem minden héten egyszer. De ez attól függ mikor van kedvem. Ha nincs nem erőltetem. Ha van akkor meg több poszt is kikerül. Szóval nagyon nincs rendszer. 

8. Kedvenc könyv?
Nagyon, nagyon sok van, szóval inkább nem kezdem sorolni, mert itt ülnék jövő ilyenkorig. 

9. Vannak olyan bloggerek, akiket rendszeresen olvasol? Kik ők?
Jacey AllorayNatalia KubasiOrbán SzilviVásárhelyi Réka, hogy csak néhányat említsek a számtalan általam olvasott blogból. 

10. Mi inspirál a legjobban?
Szavak, képek, zenék, idézetek, filmek, könyvek, illatok, érzések, színek... szóval gyakorlatilag bármi. Szerintem nem is az a kérdés, hogy mi. Mert bármi inspirálhat. (Most az nyilván más kérdés, hogy negatív vagy pozitív dolog születik belőle) Inkább az, hogy hol, mikor, kikkel. Engem, ha jól érzem magam, szép helyen vagyok, olyan emberekkel akik szeretnek és én is őket, akkor egy fűszál is képes inspirálni. 

11. Mik a rövid-, illetve hosszútávú terveid a bloggal?
Az, hogy írom. Mint mondtam egyszer szeretnék néhány neves rendezvény megbízott bloggere lenni. De egyelőre annyi, hogy amíg örömet okoz csinálom.

12. Van bármiféle blogolási/írási rutinod?
Nem feltétlenül rutin, de van egy-két dolog. Például... 
  • Mindig van mellettem valamilyen étel és ital ilyenkor. 
  • Általában az ágyamon írok. 
  • Mikor naplót írok azt mindig éjszaka teszem, bekuckózva.
  • A történetírást is leginkább éjszaka végzem. 
  • Ha előre kitalált blogposztról van szó, akkor használom a jegyzeteimet, blogtervezőt és noteszeimet. 
  • Képeket mindig csak azután keresek, hogy megírtam a posztot. 
  • Vagy film vagy zene megy miközben írok. 
Nagyjából ennyi lenne. 

Az én 12 kérdésem:
  1. Mi indított arra, hogy elkezdj blogot írni? 
  2. Milyen témában olvasol szívesen blogot? 
  3. Vannak olyan blogok, amiket rendszeresen olvasol? Mik? 
  4. A blogon kívül foglalkozol bármilyen formában az írással? 
  5. Mi neked a blogod? (munka, hobbi, önkifejezés...?)
  6. Milyen témákban tudsz a leginkább kibontakozni? 
  7. Mi az, ami elengedhetetlen számodra az íráshoz? 
  8. Ért már bármiféle negativitás az írás miatt? Nem csak a negatív kommentekre gondolok.
  9. Miket szeretsz még csinálni? 
  10. Hány évesen kezdtél el írni? (nem a blogot)
  11. Mit szeretnél elérni az életben? 
  12. Mi a legnagyobb félelmed? 
Akiknek én adom a díjat:
xx,

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. De édes vagy, Lia! Köszönöm szépen! Jövő hétre igyekszem elkészíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. Úgy gondoltam, ha már tovább küldöm, akkor olyanoknak, akik megérdemlik...mint Te ;) Várom a posztot!

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!!!

    VálaszTörlés

Címkék

Subscribe